W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".×

Terapia ręki I i II stopnia
Małgorzata Raś Kurs nr: 62
Terapia ręki I i II stopnia

Kurs przeznaczony dla: fizjoterapeutów, pedagogów specjalnych, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów zajęciowych, logopedów, studentów tych kierunków oraz rodziców dzieci z trudnościami w zakresie małej motoryki, a także wszystkich zainteresowanych tematyką usprawniania ręki.

Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat usprawniania kończyny górnej, ze szczególnym naciskiem na diagnostykę oraz terapię ręki dzieci z różnymi zaburzeniami. Podczas szkolenia zostaną omówione specyficzne czynniki wpływające na aktywność motoryki małej. W znacznej mierze program kursu obejmuje zajęcia praktyczne. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z podstawowymi informacjami z zakresu budowy anatomicznej kończyny górnej. Ponadto w celu opanowania wiedzy zdobytej w części teoretycznej, przeprowadzone zostaną zajęcia praktyczne, w trakcie których kursanci będą mieli okazję samodzielnie przeprowadzić diagnozę i ustalić program terapeutyczny dziecka z określonym zaburzeniem.

Szkolenia Kraków Kurs Warsztat szkoleniowy
450
brak wolnych miejsc!
Brak możliwości zapisu Zapoznaj się z: Regulaminem, oraz Polityką prywatności
Kraków
2019-10-18
9.00 - 17.00
7 h
0

Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat usprawniania kończyny górnej, ze szczególnym naciskiem na diagnostykę oraz terapię ręki dzieci z różnymi zaburzeniami. Podczas szkolenia zostaną omówione specyficzne czynniki wpływające na aktywność motoryki małej. W znacznej mierze program kursu obejmuje zajęcia praktyczne. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z podstawowymi informacjami z zakresu budowy anatomicznej kończyny górnej. Ponadto w celu opanowania wiedzy zdobytej w części teoretycznej, przeprowadzone zostaną zajęcia praktyczne, w trakcie których kursanci będą mieli okazję samodzielnie przeprowadzić diagnozę i ustalić program terapeutyczny dziecka z określonym zaburzeniem.

Program szkolenia:

1.    Obalenie mitów oraz główne założenia terapii ręki u dzieci.
2.    Rozwój motoryczny dziecka w kontekście terapii ręki.
3.    Anatomia i biomechanika obręczy barkowej i kończyny górnej.
4.    Wpływ wybranych jednostek chorobowych oraz zaburzeń pracy OUN na obszar motoryki małej.
5.    Główne struktury OUN zaangażowane w procesy przetwarzania sensorycznego
w odniesieniu do funkcjonowania ręki.
6.    Rozwój sprawności manualnej i grafomotorycznej.
7.    Diagnostyka w zakresie usprawniania ręki.
8.    Zasady i planowanie procesu terapeutycznego.
9.    Propozycje ćwiczeń, zabaw i stymulacji wykorzystywanych w terapii ręki.
10.  Analiza pomocy i sprzętów stosowanych w zakresie usprawniania małej motoryki.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik posiada pełne uprawnienia pozwalające na samodzielne prowadzenie diagnozy i terapii ręki.

Szkolenie jest intensywne, jest dużo ćwiczeń, warto mieć wygodny strój nieograniczający ruchów.

 

Kursant otrzymuje:

- certyfikat ukończenia warsztatów

- catering

- fakturę VAT (drogą mailową)

- zniżkę dla studentów 50 zł

Kurs dodany: 2019-04-23
Małgorzata Raś
Terapia ręki I i II stopnia

Kurs przeznaczony dla: fizjoterapeutów, pedagogów specjalnych, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów zajęciowych, logopedów, studentów tych kierunków oraz rodziców dzieci z trudnościami w zakresie małej motoryki, a także wszystkich zainteresowanych tematyką usprawniania ręki.

Celem kursu jest zdobycie wiedzy na temat usprawniania kończyny górnej, ze szczególnym naciskiem na diagnostykę oraz terapię ręki dzieci z różnymi zaburzeniami. Podczas szkolenia zostaną omówione specyficzne czynniki wpływające na aktywność motoryki małej. W znacznej mierze program kursu obejmuje zajęcia praktyczne. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z podstawowymi informacjami z zakresu budowy anatomicznej kończyny górnej. Ponadto w celu opanowania wiedzy zdobytej w części teoretycznej, przeprowadzone zostaną zajęcia praktyczne, w trakcie których kursanci będą mieli okazję samodzielnie przeprowadzić diagnozę i ustalić program terapeutyczny dziecka z określonym zaburzeniem.