W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".×

Kurs Online Terapia miofunkcjonalna dzieci
Beata Białas Kurs nr: 569

Terapia miofunkcjonalna dzieci

Termin: 2022-12-09 (piątek), godzina: 15:00

Obniżamy cenę ze  199 na 169 zł

warsztat skierowany jest do:

  • logopedów
  • studentów logopedii
  • ortodontów
  • terapeutów i rodziców dzieci ze specyficznymi potrzebami

 

Terapia miofunkcjonalna dzieci. Podejście autorskie z elementami koncepcji prof. W. Biegenzahn.

Im wcześniej podjęta terapia logopedyczna, tym lepiej. Jest większa szansa na sprawny i szybszy przebieg terapii, a ryzyko utrwalenia nienormatywnych wzorców mniejsze. Terapia miofunkcjonalna jest z powodzeniem stosowana u dzieci niezależnie od wieku. Może pomóc w terapii ankyloglosji, nienormatywnej pozycji spoczynkowej języka, ust, żuchwy, oddychania ustnego, niewłaściwego połykania, wad zgryzu i wad wymowy, nierównomiernego napięcia mięśniowego. Właściwie zastosowane techniki terapeutyczne mogą zapobiec lub wspomóc terapię ortodontyczną. Mogą też zapewnić właściwy rozwój mowy minimalizując ryzyko wystąpienia wad wymowy oraz korygując istniejące wady w zakresie artykulacji.

199

Szkolenia Kurs Online Kurs Warsztat szkoleniowy
169
Kurs archiwalny
Brak możliwości zapisu.. Zapoznaj się z: Regulaminem, oraz Polityką prywatności
Kurs Online
2022-12-09
15.00-18.00
3h
25
mc2courses

Terapia miofunkcjonalna dzieci. Podejście autorskie z elementami koncepcji prof. W. Biegenzahn.

Im wcześniej podjęta terapia logopedyczna, tym lepiej. Jest większa szansa na sprawny i szybszy przebieg terapii, a ryzyko utrwalenia nienormatywnych wzorców mniejsze. Terapia miofunkcjonalna jest z powodzeniem stosowana u dzieci niezależnie od wieku. Może pomóc w terapii ankyloglosji, nienormatywnej pozycji spoczynkowej języka, ust, żuchwy, oddychania ustnego, niewłaściwego połykania, wad zgryzu i wad wymowy, nierównomiernego napięcia mięśniowego. Właściwie zastosowane techniki terapeutyczne mogą zapobiec lub wspomóc terapię ortodontyczną. Mogą też zapewnić właściwy rozwój mowy minimalizując ryzyko wystąpienia wad wymowy oraz korygując istniejące wady w zakresie artykulacji.

Plan webinaru:

  1. Uwarunkowania anatomiczne i funkcjonalne ust, języka, żuchwy i podniebienia.
  2. Odruchy oralne w terapii miofunkcjonalnej dzieci- badanie, wywołanie, znaczenie.
  3. Przyczyny zaburzeń miofunkcjonalnych u dzieci.
  4. Objawy zaburzeń miofunkcjonalnych u dzieci.
  5. Konsekwencje zaburzeń miofunkcjonalnych.
  6. Badanie dzieci z zaburzeniami miofunkcjonalnymi.

 

Kursant otrzymuje:

  • możliwość oglądnięcia nagraniza z kursu prez 7 dni od jego zakońćzenia
  • certyfikat ukończenia kursu (drogą mailową – po zakończeniu szkolenia)
  • fakturę VAT (drogą mailową – po zakończeniu szkolenia)

Opinie

Ten kurs nie ma jeszcze dodanych opinii.

Kurs dodany: 2022-09-30
Terapia miofunkcjonalna dzieci

Termin: 2022-12-09 (piątek), godzina: 15:00

Obniżamy cenę ze  199 na 169 zł

warsztat skierowany jest do:

  • logopedów
  • studentów logopedii
  • ortodontów
  • terapeutów i rodziców dzieci ze specyficznymi potrzebami

 

Terapia miofunkcjonalna dzieci. Podejście autorskie z elementami koncepcji prof. W. Biegenzahn.

Im wcześniej podjęta terapia logopedyczna, tym lepiej. Jest większa szansa na sprawny i szybszy przebieg terapii, a ryzyko utrwalenia nienormatywnych wzorców mniejsze. Terapia miofunkcjonalna jest z powodzeniem stosowana u dzieci niezależnie od wieku. Może pomóc w terapii ankyloglosji, nienormatywnej pozycji spoczynkowej języka, ust, żuchwy, oddychania ustnego, niewłaściwego połykania, wad zgryzu i wad wymowy, nierównomiernego napięcia mięśniowego. Właściwie zastosowane techniki terapeutyczne mogą zapobiec lub wspomóc terapię ortodontyczną. Mogą też zapewnić właściwy rozwój mowy minimalizując ryzyko wystąpienia wad wymowy oraz korygując istniejące wady w zakresie artykulacji.

199